هردوانسان اند.هردوراه میرن .نفس میکشن.غذامیخورن وشب هنگام میخوابن. یکی گیسو درآسیابسفید کرده راه های رفتنی زیادی رو رفته ودرطول عمرش به اهداف وبن بست های رسیدهاست.آن یکی اما هنوز سرش به سنگ زمانه نخورده و سرش سوداها دارهوزندگیش پراز راه هایی است که تجربه نکرده وطعم خیلی از تلخی ها وشیرینی ها کهنچشیده.جوان مثل CDخامی است که حالاحالاهاجادارد وجان دارد وپیرمثل CDترک خورده وپراز خط وخشاست که هرآن انتظار تردشدن وبه فراموش سپرده شدن اون میره. هرساله پدرومادرواطرافیان جوان درسالگرد تولدش براش آرزوی سلامتی وطول عمر میکنن درحالی که وقتیپیرمیشه نه تنها پدرومادری نداره که این آرزو رو براش بکنن بلکه وارثینی داره کهدرهرجشن تولد باخودشون میگن: ((مرتیکه خجالت نمیکشه آخه تاکی میخواد عمرکنه.))هردوی اونا مشت مشت قرص میخورن و آمپول ها میزنن ولی جوانبرای اندامی بهتر وپیر برای زندگی بیشتر. حدیث سیره شهدا...
ما را در سایت حدیث سیره شهدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت: 2:37